fredag 14 januari 2011

TGIF

Jag har varit frånvarande ett tag, har inte mått så bra!
Var hos doktorn i ons och idag fick jag provsvaren.
Jag har microcytär anemi!
Detta beroende på min GBP operation och mitt försämrade näringsupptag.
Inte så konstigt att jag känt mig extremt trött, yr och fått restless legs!
Skönt att ha fått en förklaring, och detta kan ju behandlas med extra järntillskott.
Jag har inte tagit mina järntabletter, får så himla ont i magen av dem + att dr faktiskt sa vid 3 månaderskontrollen att mina värden var bra o att jag inte behövde äta dem!
Nu ska jag prova flytande järntillskott och om magen inte tål det så blir det intravenösa injektioner resten av livet.
Just nu är jag glad att det är fredag för jag är såååååååå trött!
Hoppas alla har en underbar dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

wibiya widget