onsdag 13 oktober 2010

Shoppashoppashoppa

Ja jag VET att jag är shoppoholic!!
Nu kan jag inte låta bli att planera vad som skall inhandlas vid nästa GEKÅS besök :-)
Nu var det ju julklappar till ffa barnen som skulle införskaffas, men nått annat slinker det nog ner om jag känner mejsjälv rätt.

Nya kläder till mej behöver jag egentligen inte, har redan en massa kläder sedan förr i mindre storlekar, men ett parvarma snygga boots skulle jag verkligen behöva!!

Hittade dessa fina bilder på Ullaredsbloggen

 Är sugen på den rosa klänningen!!


En ny kaffemaskin vore ju inte heller fel!
*drömmer*

Kram

2 kommentarer:

  1. Fy fan rent ut sagt vikken fin klänning, den till höger allså. Det är väl den rosa förmodar jag.
    Har en dröm att få åka till Ullared men absolut ingen av mina vänner vill åka (tråkmånsar) :) . De total vägrar kan jag tala om. Men men...man får ta och slänga sig iväg neråt själv. Men jag ska vänta lite till tills ja gått ner mera. :)
    //Malin

    SvaraRadera
  2. Jo jag menar den rosa :-)
    Tycker den verkar jättesnygg!!!
    Trista vänner du har, vilken tjej vill inte shoppa loss i Ullared!!??

    SvaraRadera

wibiya widget