onsdag 24 november 2010

Snöstorm

Tänk att man blir lika överraskad vareviga år när snöstormen kommer!
Höll på att köra fast med bilen innan jag ens kommit ut på gatan.
Dessutom höll jag på att bli påkörd av en snöplog!!!
Jag fick väja in i en snödriva, då den backade emot mej i hög fart, jösses vad jag blev skakis.
Lilla W uppskattar snön precis så där mycket som bara en liten 2 åring kan göra :-)
Hon pulsade i djupaste drivorna hela vägen från dagis till bilen.
Imorn får det bli lite pulkaåkande, det är ju så skoj!
Se upp i backen, 2 hål i nacken!!

1 kommentar:

  1. jävla plogbil.... du den här snön gör mig tokig... ja hatar detta.. barnen tycker dock det är kul me allt vad det hör till me snö men nu har jag ju inga småbarn längre men förstår ändå :))
    Vill fly till solen kan jag säga :)

    SvaraRadera

wibiya widget