torsdag 19 maj 2011

Svenska Demensdagarna i Örebro

Vi fick äran att lyssna på 2 av världens främsta forskare inom demens Kaj Blennow och Agneta Nordberg!
De berättade om de senaste rönen och försöken som pågår med Vaccination mot demens.
 
 


Jag bodde på Hotell Clarion, det är nog det finaste hotell jag bott på!
3 små fina gosedjur satt på sängen då jag steg in :-)
Tyvärr gick jag vilse då jag skulle gå till mitt hotell igår, vandrade runt 1 tim innan jag hittade "hem".
Men så har jag ju lokalsinne som en brödrost!

Man måste berömma arrangörerna som lyckades att servera god mat till 1200 gäster samtidigt 2 dagar i rad!
Det var trevligt men jag är glad över att vara hemma igen!

1 kommentar:

  1. Ha ha minne som en brödrost;-) Men fick du inte panik då när du gick vilse? De hade jag garanterat fått;-)
    Kram K

    SvaraRadera

wibiya widget