onsdag 16 februari 2011

Appar till Iphone 4


Jag äääääääälsklar min Iphone och jag fattar inte hur jag klarat mej utan en sådan!
Laddar ner massor av appar, mina favoriter just nu är
Angry Birds (vansinnigt vanebildande)
Facebook (såklart)
Aftonbladet
TV 4, SVT och TV 5 play
Recept.nu
Tasteline
Koka ihop
Yr.no
Imdb
Animatch (memory för barn, min dotter älskar det)
Talking Tom (pratande katt, vansinnigt rolig för en 2,5 åring)
Solitaire
Mahjong
Google earth
Google translator
Spotify
Hitta.se
Älskling (romantisk app som låter dej ringa o messa din älskling direkt via länken)
Finns det några andra skojiga??

1 kommentar:

  1. Bra lista! Kan tipsa om Shazam som du sätter igång när det spelas musik i närheten så ser du vilken låt det är! Kan även tipsa om acase.se där du hittar stilrena skal och fodral! vilket är rätt ovanligt

    SvaraRadera

wibiya widget