söndag 20 februari 2011

Lena PH på Mello

Lena Ph var det absolut bästa på Mellon igår!
Resten va bara skräp tycker jag, kanske med undantag för Shirley, hon är alltid bra.

Just nu känner jag att mitt dåliga humör (läs ilska) håller på att bytas ut mot melankoli :-(
årsdagen för min operation närmar sig och jag känner mej så besviken på mejsjälv, tycker att jag kunde gjort bättre, gått ner mer, kommit igång med motion och ätit mycket bättre!
Det är ju trots allt en stor (och dyr) gåva jag fått som jag är skyldig både migsjälv och samhället att hantera på bästa sätt!
Jag är så duktig på att klaga på mejsjälv, kanske borde jag peppa mej lite istället!?
Fram för positiva tankar, snart är det vår, nu kör vi!!!
You go girl!

2 kommentarer:

  1. Precis sån där är jag med, blir först arg men i slutändan mest ledsen... Det där med positiva tankar är inte lätt, men man får försöka!

    Kul att det finns nån mer som gillar jeans lika mycket som jag! Har dock inte köpt jeans på KappAhl nångång faktiskt. Den här gången handlade jag på Bikbok, första gången jag var inne där.

    Ha en skön kväll!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Förresten, måste ju bara säga att jag håller med - Lena Ph var superbra!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera

wibiya widget